یزدفردا: استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در این پیام آورده است؛

بی هیچ تردیدی کارگران عزیز و سختکوش ایران عزیز اسلامی، نماد و سمبل ارزشمند فرهنگ تلاش و کوشش بی امان برای سازندگی و بالندگی ایران عزیز اسلامی هستند و بی حضور کارگر، استقلال و خوداتکایی ملی متصور نیست.

بی جهت نیست که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در بیانات اخیر خود در دیدار با جامعه کارگری بر نقش مهم و موثر کار و کارگر در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" تاکید ویژه فرمودند چرا که تولید، بی واسطه با تلاش و تخصص کارگران مومن و پرتوان، پیوندی ناگسستنی دارد و جامعه خدوم کارگری می تواند در تحقق شعار سال، نقش پررنگی را ایفا نماید.

رسیدگی به امور معیشتی و زیستی کارگران، تاکید بر کرامت و جایگاه رفیع کارگر، توجه به امنیت شغلی و ایمنی محیط کار از جمله مهم ترین دغدغه های بحق جامعه خدوم کارگری است که لازم است قانونگذاران و مجریان با جدیت به آن ورود کرده و با تلاش و همدلی نسبت به رفع و کاهش دغدغه جامعه کارگری گام برداشته شود. استان یزد نیز آمادگی کامل دارد تا در مسیر رفع دغدغه های کارگری، هر آنچه در توان دارد را به انجام رسانده و در مسیر حل مشکلات کارگران نجیب و شریف استان گام بردارد.

اینجانب با تبریک صمیمانه هفته و روز جهانی کار و کارگر به همه کارگران سختکوش و مومن استان دارالعباده و دارالعلم یزد، که در سختکوشی، ایمان و تخصص در سراسر میهن عزیز اسلامی شهره می باشند، سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را در پرتو الطاف بی دریغ و رحمت واسعه الهی در تمامی لحظات بابرکت زندگی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا